Krustojums saprotamāks, tomēr uzmanīgiem jābūt
Pirmdien un otrdien, kad rekonstruējamajam Rīgas, Meža un Dzelzceļa ielas krustojumam "tika izņemta" jeb norakta Rīgas ielas daļa, no kustības viedokļa te valdīja haoss, jo par satiksmes organizāciju nebija padomāts. Braucot virzienā no dzelzceļa stacijas pa Meža ielu, autovadītāji vēl kaut kā ar situāciju tika galā, bet tiklīdz no centra vajadzēja braukt Milzkalnes virzienā, radās problēmas pat tiem, kas citkārt ir asu izjūtu cienītāji…
Tiesa, vēl pirmdien pēc būvsapulces no SIA «Strabag» saņēmām solījumu, ka kārtība krustojumā būs, jo tieši par transporta shēmām sanāksmē runāts, taču dzīvē solījumi piepildījās tikai trešdienas rītā, kad satiksme objektā beidzot tika organizēta. Meža ielā bija uzliktas plastmasas barjeras, konusi un norobežotāji, lai sadalītu transporta plūsmas un iezīmētu braukšanas virzienus. Turklāt pēc 8.00 uz neilgu laiku SIA «Strabag» vīri satiksmi organizēja.
Kā uzzinājām, vēl tikšot uzlikta «STOP» vai «Dodiet ceļu» zīme, lai sabremzētu tos autovadītājus, kas pa Rīgas ielu no Milzkalnes puses izbrauc uz Meža ielas, jo, tāpat kā iepriekš, priekšroka šai vietā ir tiem, kas krustojumā iebrauc no Dzelzceļa ielas. Nedaudz pašaura vieta rakšanas laikā radusies pie mazajām sliedītēm, taču, kā atzina darbu izpildītāji, ievērojot atļauto braukšanas ātrumu 30 km/h, problēmu neesot.
Protams, ja vien paši autovadītāji ievēro, kādas zīmes saliktas. Lai arī Meža ielā pie norobežojuma joslas zīme nr. 407 vēsta, ka jābrauc pa labi, ne viens vien autovadītājs griež pa kreisi, tādējādi riskējot trāpīt "purns purnā" tām mašīnām, kas brauc no stacijas puses. Un tad tiešām viskas var gadīties…
Tomēr vēl viena problēma joprojām nav atrisināta – kur palikt gājējiem? Nākot no stacijas uz Durbi, tagad priekšā būvlaukums; tā kā vietas gājējiem krustojumā nav, tie lavierē starp automašīnām. Ar jautājumu, kas notiks skolas laikā, kad gājēju paliks vairāk, vērsāmies pie SIA «Strabag» valdes priekšsēdētāja Māra Paidera. Viņš solīja, ka tūlīt pat vieta gājējiem tikšot ierīkota. Tā kā termiņu dēļ darbu grafiks esot ļoti saspringts un satiksmi krustojumā pilnībā slēgt nevar, jo slēgtas citas ielas, nākoties strādāt sarežģītos apstākļos, tāpēc darbu laikā gan autovadītājiem, gan gājējiem jābūt uzmanīgiem.












Pievienot komentāru