Atkritumu lietas Tukumā – joprojām miglā tītas

Dažu nedēļu laikā esam uzklausījuši vairāku desmitu iedzīvotāju sūdzības par norēķiniem ar SIA «Eco Baltia vide». Lielākie iedzīvotāju iebildumi ir par to, ka viņi par atkritumiem ir samaksājuši “uz priekšu” – līdz gada beigām, bet tagad saņēmuši rēķinus, turklāt par to pašu periodu. Turklāt par šiem ”papīriem” nu jāmaksā arī pasta izdevumi. Lai viestu skaidrību, par ko ir un par ko nav jāmaksā, iedzīvotāju uzdotos jautājumus uzdevām uzņēmuma klientu apkalpošanas daļas vadītajai Evijai Neilandei.
– Par atkritumu izvešanu mūsu ģimene ir samaksājusi līdz gada beigām – par to ir darījumu apliecinošs čeks, kurā ierakstīts gan mūsu uzvārds, gan adrese, gan atkritumu izvešanas reizes, taču no SIA «Eco Baltia vide», vienalga, saņemts rēķins ar apmaksas summu. Kāpēc? Kas jādara ar saņemto rēķinu?
– Sadzīves atkritumu apsaimniekošanas līgums paredz, ka «Eco Baltia vide» reizi gadā izsūta avansa rēķinu par nākamo laika periodu. Jūlijā klienti attiecīgi saņēma avansa rēķinu par atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumiem no 01.07.2013 līdz 31.12.2013. Avansa rēķins ir maksājuma dokuments, pēc kura klients var norēķināties par pakalpojumiem, izvēloties sev ērtāko risinājumu – maksāt atsevišķi pa mēnešiem vai uzreiz samaksāt pilnu avansa rēķinā norādīto summu. Šajā gadījumā ģimenei nosūtītajam rēķinam ir informatīvs raksturs, jo klients jau pats ir veicis maksājumu pirms avansa rēķina saņemšanas.
Situācijās, kad iedzīvotājiem ir radušās neskaidrības par saņemto rēķinu, aicinām sazināties ar klientu apkalpošanas speciālistu, zvanot pa tālruni 63124702.
– Kāpēc uzņēmums nereģistrēja uz vietas Pils ielā un citos maksājumu punktos saņemto naudu par atkritumiem, ko iedzīvotāji samaksāja uz priekšu, un sūtīja jaunus rēķinus? Ja viss laikus būtu iereģistrēts, tad taču jūsu uzņēmumam nebūtu jātērējas un kaut kas jāsūta?
– Saskaņā ar līguma nosacījumiem «Eco Baltia vide» reizi gadā ir jāsagatavo un klientam jānosūta avansa rēķins, neatkarīgi no tā – ir vai nav veikts maksājums. Visi «Eco Baltia vide» klientu veiktie maksājumi ir reģistrēti uzņēmuma grāmatvedības sistēmā. Līdz ar to, ja ir uzkrājies avansa atlikums no iepriekšējā rēķina izrakstīšanas perioda, tad šī summa tiek pārnesta uz nākamo pakalpojuma sniegšanas periodu.
Vairāk lasiet otrdienas, 17. septembra, laikrakstā.












Pievienot komentāru