Būs izmaiņas SEB bankas darbā Kandavā

Pirms nedēļas, jūlija pēdējā ceturtdienā, notika kārtējā Kandavas novada domes sēde, kurā viens no aktuālākajiem jautājumiem bija par pārmaiņām SEB bankas darbībā.
Lai detalizēti izskaidrotu ieceri par SEB bankas Kuldīgas filiāles Kandavas klientu apkalpošanas centra modernizāciju, uz sēdi bija ieradušās SEB bankas pārstāves Ieva Tetere, Agnese Strazda, Baiba Priedīte un Inga Kaltniece. Vispirms bankas valdes priekšsēdētāja, viceprezidente I. Tetere vairākkārt uzsvēra, ka banka Kandavā netiek slēgta, bet, atbilstoši mūsdienu tehnoloģijām, tiek mainīts klientu apkalpošanas modelis, kāds tiek ieviests ne tikai Kandavā, bet veiksmīgi jau darbojas citās līdzīgās mazpilsētās, kā piemēram, Dobeles novadā, Aucē. Šobrīd vēl klientu apkalpošana bankā rit ierasto gaitu un klienti var veikt skaidras naudas darījumus kasē, bet paralēli blakus telpā uzstādīta un darbojas «naudas mašīna» jeb iemaksu – izmaksu bankomāts, kurā darījumus var veikt gan privātpersonas, gan uzņēmumi. Kopš pagājušās trešdienas tam līdzās vietu ieņēmis arī Internetbankas termināls, kuru klienti var izmantot Ibankas operāciju veikšanai.
Kā informēja I. Tetere, pārejas process ilgs līdz septembrim, bet pēc tam klientu apkalpošanas centrā bankas darbinieks – konsultants būs pieejams tikai trīs dienas nedēļā – pirmdienās, trešdienās, piektdienās no 9.00 līdz 17.00, ar pusdienas pārtraukumu no 12.30 līdz 13.30. Finanšu konsultācijas ietvers visu to pakalpojumu spektru, ko klients bankā saņem šodien, atskaitot skaidras naudas operācijas un valūtas maiņu.
Vairāk lasiet 2. augusta laikrakstā.












Add comment